Roger that brotha'!

Family 2008-07-09 18:46:42
Kommentera - 0 st

Glömde ju att säga att min lillebror ringde mig igår!!!!! OMG!!!
Jag blev så jävla glad o höra hans röst. Har bara gått 4 dagar sen jag såg honom, men jag saknar honom helst sjukt mycket. Inte förrens nu fattar jag hur tajita vi två egentligen är..knas.
Han ville nog snacka mer än dom 30 minuter han har lov o snacka. Ja, de har tidsreglerad telefontid i lumpen. De får endast ringa o ta emot samtal mellan 21.30-22.00. Jobbit o va i lumpen. Fattar för varje dag att det verkligen inte är min grej alls. Tur att jag e tjej då..hehe. Gör si gör så hoppa skutta spring..no no no. Men lillebror har inget val.
Men nu har jag lovat att ringa honom varje dag i en halvtimme. Det är typ hans roligaste stund på dagen i 2 veckor framåt tror jag..stackaren. De får inte ens lämpa kasernern då!! Så i 19 dagar (eftersom hans första lediga helg blir på den tredje veckan) ska han bara springa omkring bakom staket som en hund. Men han e juh inte ensam som tur e. Finns ju massa andra hundar där..haha.


(Jag o min "lilla" lillebror..han e typ 30 cm längre än mig..haha)
Anywayzzz..miss u brotha'!! U rock!!

Puzz på er alla o krama om er syskon en extra gång ikväll tycker jag!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: