Pärlor till mig och en drink på de

Shoppingbag 2008-07-19 19:05:31
Kommentera - 1 st

Var en sväng in till stan o vart o handlat på Pearl Chain o Panduro. Jag har fått idén att jag ska börja göra egna smycken. Tycker de verkar hur kul som helst. Har suttit o spanat på nätet o en drös med bloggs o de verkar ju bara vara fantasin som stoppar en i hur de ska se ut. I löv it. Fattar inte varför jag inte tänkt på detta förut. Jag älskar o hålla på o pyssla o dona. Nu kommer jag slippa vara rastlös när jag börjar få tråkit. Kan sitta i timtal med sånt här o feja, e så kul tycker jag. Alltid varit en pysselfia. Nu får jag bara hoppas att de blir nå vettigt av de, men de verkar inte vara nå rymdforskning de här med smyckesgörandet. Så de ska nog lilla jag greja =)


Mitt nybörjarkit till mitt framtida smyckesimperium..haha

Nu ska jag bara få i mig en pizza sen ska jag till söder o dricka drinka i kvällssolen...lovley. Hoppas att ni har en underbart mysig kväll oxå..

Puzz sötisar

Kommentarer
Wysteriia

ah men det är ju superkul att göra smycken! :D

2008-07-19 23:55:34
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: