Onsdag 08:40 PIIP...

Livet 2008-07-23 09:12:30
Kommentera - 3 st

Så skönt med att få en liten sovmorron så här mitt i veckan. Va så sjukt trötter igår kväll så i anar inte. När huvudet la sig på kudden så tog det bara 2 sekunder så var jag redan i drömmarnas land. Då kan man snacka om o va helt slut. Brukar alltid ta lite tid annars när jag somnar. 
Idag blir det altså kvällspass för mig på jobbet. Finns en för- o två nackdelar med hela. Fördelen är solklar, man får en rejäl sovmorron. Nackdelen, man kommer in när tempot e som högst o allt bara går i 120. Kan va lite jobbit så  när man annars e van vid lugn på morronen. Skallen måste liksom börja tänka i högfart direkt. Sen är det ju altid lite träligt o sitta o plinka till kl.19. Den sista timmen är så seeeeg. O de är mycket roligare o vara hemma än på jobbet..inte sant? Men men, man måste få sin brödföda från nånstans. O mitt jobb funkar utomordentligt som källan till de.

Palla, vilket dilemma jag fick nu då. Visste inte alls vad jag skulle ha på mig till jobbet. Först tänkte jag kjol, men hittade ingen passande tröja till. Sen tänkte jag svarta finbyxor, men de var lite overkill just idag för mig. Så till slut när jag typ gått igenom allt så uppenbarade sig mina svarta "fusk-byxor". Anledningen till att jag kallar dom fuskbyxor är för att vi egetligen inte får ha på oss jeans på jobbet. Men, alla har kommit på att svarta jeans inte kan vara nå fel på . Så länge de inte är en massa tryck på bakfickorna så är det safe. Så outfiten blev dom jeansen, min nya vit/blå randiga tröja som inhandlades igår, ett av mina egna armband o så mina fina nya bruna klackar från DinSko. Very chic for a very good price!

Så nu ska jag se till o äta lite frukost o sen börja gå. Jepp u heard right, idag ska jag gå till jobbet. Får se hur lång tid det tar, men ska nog inte vara någon evighetsvanding.

Hoppas ni får en supergrym dag i solen!

Puzza

Kommentarer
petrich - me gossip and fashion

ja hon ser verkligen hemsk ut nu förtiden :/

2008-07-23 11:48:30
http://petriiich.blogg.se/
leia

ja det var minsann en sovmorgon som du var väl värd!



kram maja

Wysteriia

Tack söta du! :D O ja visst var det ett bra erbjudande :D

2008-07-23 17:53:11
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: