Mornin'..

Småsaker 2008-07-10 09:47:44
Kommentera - 0 st

Vaknade för nån timme sen o insåg va skönt det är o sova i en normalstor säng med normal madrass...haha. Jag bara kramade om kudden o täcket o va sååå glad att jag va hemma igen =) Happy happy joy joy.
Igår åt jag o Chikenlegs sushi, o shit vad jag längtat efter de. I Finland där jag va hos min moster hade de inte nått sushiställe!! Knas fick abstinens. Så igår fick jag lugna ner mina nerver med en stoooooor sushi..mums. Sen såg vi filmen "Arn-tempelriddaren". Hade inte så höga förväntningar på den filmen, men suprise suprise den va faktiskt rätt bra. Måste nog se nästa film oxå..hihi.

Idag ska jag försöka få iväg Chickenlegs till IKEA. O sen måste jag handla mat oxå. Har ju fått campa hos Chickenlegs nu eftersom busstrejken fukar upp allt för mig om jag e hemma. Så i hans kylskåp fanns nada. Typisk honom..haha. So we need some fooodish. Sen har jag massa Euro kvar från när jag va i Finland så dom måste vi åka o växla oxå. Sen så vill jag hemskt gärna åka en sväng till Barkaby outlet o se om de finns några fina fynd kvar på sommarrean. Ojojoj..d va inte lite grejer..

Kankse inte hinner med allt på en dag, men några saker så jag nog kunna fixa.

Nu e d frulletajm, med vad jag nu kan hitta...

Puzz o gomorron på er gullrumpor.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: