Mommy dearest

Family 2008-07-15 21:27:44
Kommentera - 0 st

Min älskade söta mamma har hamnat på sjukhus!! Tårarana bara rann när pappa ringde. Fick superpanik o visste inte vad jag skulle göra. Pappa fick lugna ner mig en hel del. Frågorna bara öste ur mig. Efter att jag lagt på så satte jag mig i soffan o bara skakade o visste inte vad jag skulle ta mig till. Tur att Chickenlegs fanns där brevid mig o gav mig en lång kram. Allt kändes bara tomt o fel.
Så idag har jag varit på sjukhuset o hälsat på henne. Hon såg så liten ut i sjukhussängen. Fick verkligen hålla tillbaka tårarna o vara stark. Hon blev så glad över att se mig. O jag blev glad över o se henne. Satt där med henne i flera timmar. Pratade pratade o pratade. Till slut sa hon att hon var jättetrött o ville sova så jag sa att jag skulle bege mig.
För att rensa ut huvudet från alla knasiga tankar så gick jag tvärs över stan. Tog mig 1 ½ timme men de va precis vad jag behövde för o lugna ner mig o mina nerver som var på helspänn.
När jag kom hem till Chikenlegs så var jag mitt gamla jag igen. Pratade igenom saker lite me pappa på telefon o med Chickenlegs. Skönt o få prata igenom de flera gånger.Sen ställde jag mig nästan gensat i köket o började laga middag. Rensade tankarna ännu mer. Sen ringde jag mamma efter middagen o hon mådde en massa bättre. JIIIPIIIII!!!!!!! Så imorron hoppas hon på att få komma hem. Känns mycket bättre när hon e hemma med pappa som kan ta hand om henne o lilla katten Elvis som kan ligga o värma hennes fötter i sängen.

Jobbigt var de o berätta för min lillebror vad som hade hänt eftersom han inte är hemma pga av att han gör lumpen. Han freakade ut. Men lugnade ner honom med ett långt samtal. Han ville nästan komma hem. Förstår helt klart varför. Men jag sa till han att chilla o att mamma mådde en massa bättre. Hoppas bara han kan sova nått i natt nu. Blir ju orolig för honom oxå.

Mamma bara så du vet, jag älskar dej över allt annat. Du e min ängel!!

Tycer att du ska få tag i din mamma just nu på momangen o berätta för henne hur viktig hon är för dej o berätta för henne att du älskar henne o uppskattar henne. Man vet aldrig när hon inte finns där nån mer.

Så nu vet ni varför uppdatering inte varit som den brukar idag...

Puzza på er sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: