Mannen på taket

Livet 2008-07-17 11:49:18
Kommentera - 0 st

Vaknade av att min lillebror ringde o väckte mig. De verkar vara en trend nu att jag ska bli väckt på morrnarna av telefonen. Knas...O jag som verkligen vill sova ut o njyta av mina sista semesterdagar. Men gå o lägg när du prata färdigt, tänker ni säkert, men lilla jag har föröskt o jag kan aldrig somna om. Så igår somnade jag väl vid halv 2 bläcket kankse o så blir jag väckt vid kvart i 10. Inte tillräckligt med sköbhetssömn för mig.
Men men, jag stutsade upp o raka vägen in i duschen så jag vaknade till riktigt ordentligt. Sen när jag satte mig vid datorn som stor på köksbordet tittade jag ut genom fönstret o palla jag får nästan hjärtslag när jag ser en gubbe uppe på taket på motsatt hus. Han står o blåser bort löv o skräp från tacket. De är säkert 20-30 meter ner till marken från där han står. Jag som har svindel satt typ o höll tag i bordet när jag satt o tittade på honom. Knas. De finns verkligen många olika jobb här i världen.


Han står brevid skorstenen..iiikkkkk!!!


Nepp, nu ska jag lunga ner nerverna lite o äta en bit frulle...hehe.

Puzz på er sötisar sålänge

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: