Lördagmorron

Livet 2008-07-12 10:48:32
Kommentera - 0 st

Vill inte sitta inne idag, men om jag åker iväg måste jag köpa busskort. O jag vill egentligen inte köpa de innan semestern e slut o jag börjar jobba igen. Chikenlegs kan ite skjutsa mig för han har redan åkt iväg på sina egna grejer. Vill ju åka in till stan o strosa runt med min mamma. Lovade henne igår att vi skulle träffas.
Hmmm...vilket dilemma, NOT!! Haha..i-landsproblem. Men tror nog att jag ska ta o köpa de i alla fall. E väl lika bra...De handlar juh trots allt bara om till vilket datum kortet e gitligt. Hejdå 690 :-...buuhuuuuu.

Verkar inte som om de är 100% shorts väder idag. Lite mörka moln på himlen. Får nog bli chinos o top, men ska nog köra sandaler ändå. Lite sommar får de lov o vara i klädseln.
Åhhh..spriter i benen lite när jag får gå på rean inne i stan. Har ju varit borta på semester när den började, så hoppas på att de fortfarande finns lite fina fynd kvar....=) Håll tummarna.

Nepp, nu ska jag göra mig i ordning o call my mama.

Puzz på er sötisar


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: