I'm going home

Family 2008-07-08 09:10:06
Kommentera - 0 st

Idag fick jag inte ens sova länge. Vaknade halv 9 eftersom mamma tyckte att de inte e bra o sova bort hela dagen."Du måste fixa dina grejer o packa". (Vi ska åka hem idag).  Ja men hallå mamma,  jag är bara 26 år o kan tänka själv. Varje gång vi åker på semester tillsammans så börjar hon hunsad omkring mig som om jag va ett litet barn. Sen blir hon superirriterad när jag säger till henne o sluta. Mamma har nog inte klippt banden riktigt än. Hon blir väl mer fäst vid mig nu när min lillebror e i lumpen o borta i 1 år oxå. Men alla mammor kanske e så ibalnd.
E inte så van vid o bli tillsagd o göra en massa saker o så när jag inte ens bott hemma på 7 år. Blir så irriterad. Knas! Men men, jag vet att hon gör det av kärlek. Så kan d vara ibland.I guess that's the way mum's are.

Så jag kanske ska börja o packa ihop mina grejer lite granna. Fast vi ska inte åka till Helsinki förrens i eftermiddag. Vi bestämde oss för att ta båten hem isället för flyget. Si vi får köpa lite grejer i tax-freen..hihi. Fast jag brukar va rätt snål på båten ändå. Tycker ändå det är dyrt o köpa parfymer o så, även fast det är mycket billigare än på land. Fast inget kan bli lika billigt som när jag förra sommaren strosade in på NK Parfym o hittade min älsklingsparfym "Lovely" av Sarah Jessica Parker för bara 250 kr. Flaskan va på 100 ml!! De va bättre än nått tax-free pris jag sett..
Men de kanske ha nån bra sommar-rea somman kan fynda på. Hoppas, hoppas... =)

Nepp..nu ska ja ta o packa lite. Allt måste ju omorganiseras för o få plats i väskan.

Puzza på er gullrumpor

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: