Godisbitar

Pretty things 2008-07-04 18:02:03
Kommentera - 0 st

Nu när jag får surfa runt o kolla på allt nytt som ploppat upp så hittar mitt öga direkt en massa nya kläder som jag blir kär i. Varför finns d så mycket i världen som man vill ha men som man inte kan få? Fast iofs. så är det rätt nice o längta efter nått. Sånt som man ibland kan spara ihop till, men ibland bara får drömma om. Livet är nog lite roligare så..med lite längtan. Så här kommer en massa godisbitar lilla jag längtar efter just nu.

ASOS Tiered Net Prom Skirt  ASOS Pussy Bow Shirt Dress
Kjol o klänningen från ASOS

Honey Bunny Back Frill Dress  Honey Bunny Back Frill Dress
Klänning från ASOS

Tyllklänning  Klänning
Klänningar från Haléns (vem visste att de hade så här fina grejer..suprise!)

Little Miss Junk Food T-shirt  Little Miss Junk Food T-shirt
T-shirts från Haléns

De vill jag ha i min garderob nu. Som ni ser är jag ännu kär i klänningar o kjolar. Fast man kaninte alltis ha d på sig så då passar dom två t-shirten me ett par jeans när jag bara vill slappa o inte klä upp mig. O som tur e passar båda in på mig..Jag e både Miss Sunshine o Miss Naughty..hihi.

Hoppas ni inspireras till egan fina inköp.

Puzz på er gullrumpor.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: