Favoritflicka

Pretty things 2008-07-05 13:14:59
Kommentera - 0 st

Ni kanske redan har märkt att jag älskar Sarah Jessica Parker o allt hon gör o klär sig i o så. Men har under somaren fått en till favoritflicka o spana på, nämligen Rachel Bilson. Hon har helt sjukt bra smak o en bra stylist..hehe.
Älskar hennes stil. Hon vet exakt vad som passar henne o jag blir bara mer o mer intresserad av hennes modeval varje gång jag ser henne i nått modereportage i en tidining eller på tv.
Hon är verkligen en inspiration när jag plockar grejer til min garderob.
Så nu kommer d ploppa upp lika mycke Rachel som Sarah Jessica.

Här e några av dom outfits som jag diggar mest på henne just nu.





 

Don't you just love her..I DO!

Puzz på er gullrumpor.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: