Ett gott skratt förlänger livet

Roligatimmen 2008-07-14 19:50:05
Kommentera - 0 st

Tjej ~16 pratar med sin killkompis.
Tjejen: Asså, jag var på en bajamaja för första gången i mitt liv idag. Visste du att det inte går att spola?


Två tjejer ~15 sitter på en buss och dricker öl. Efter ett tag börjar de sluddra och fnissa åt allt. Ännu lite senare:
Tjej 1 (skriker förskräckt): FAN, VI HAR BLIVIT BLÅSTA. DETTA ÄR JU BARA 3,5:OR!
Tjej 2 (besviket): Men jag som var så full.


En pappa ~35 och son ~5 är inne på H&M och ska handla. En smal kassörska ~20 med stora bröst fångar pappans uppmärksamhet, vilket sonen märker.
Sonen (högt, till en tant bredvid): Min pappa ska fråga chans på henne.
Sonen pekar på kassörskan.
Tanten (till sonen): Men vad säger din mamma då?
Sonen: Inget, för hon är bortrest.
Pappan ler förläget.

Visst e människor allt bra roliga ibland? Älskar Tjuvlyssnat så grymt mycket. Glid in du oxå...

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: