End of day

The good things in life 2008-07-19 00:55:46
Kommentera - 0 st

Nu har jag avslutat min underbara spa-kväll/natt. Va helt underbart att ta ett långt bad o bara ligga o lyssna på musik. Sen skruppade jag ehla kroppen me en kroppspeeling o skrubbhandskar. Samtidigt hade jag i en hårinpackning som doftade ljuvligt av jordgubbar. När jag lagt på min ansiktsmask o badat av den smörjde jag in hela kroppen med väldoftande lotion. Sist men inte minst så gav jag fötterna ett fotbad, fixade till naglarna o smörjde fötterna oxå. Som kronen på verket fick både tår o fingernaglar en fin sommarfärg på sig.
Nu ska jag kura ner mig i soffan med mina tidingar o ett gott glas vin o njuta av en underbart ljummen sommarnatt innan jag kryper under täcket.
Hoppas att eran fredagkväll har varit lika skön o mysig som min...




Så här fina blev mina fötter o fingrar med mitt nya lack...lovely!!

Sov nu underbart sötisar.
Gonattpuzz.....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: