Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-07-06 10:10:54
Kommentera - 0 st

Idag blir den 2 låtar som e softa o sköna o chilla till så här på en söndag. En av mina favoriter eller två av mina favoriter faktiskt som knäcker på den första låten. Jason Mraz feat. Colbie Gaillat "Lucky" sjunger den här låten såå bra o man blir alldeles varm i hela kroppen av den här. Den andra låten e bara Jason Mraz "You and I both" (finns inte på den nya skivan utanpå "Waiting for my rocket to come"), men jag älskar den låten o videon e hur kul som helst. 
Tycker ni ska fixa båda deras skivor (Jason Mraz "We sing, we dance, we steal things" och Colbie Caillat "Coco") o snurra dom hela sommaren. Deras skivor är mitt soundtrack den här sommaren i alla fall.
Så lyssna o njut kids.



Jason Mraz feat. Colbie Caillat "Lucky"



Jason Mraz "You and I both"

Puzz på er gullrumpor

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: