Bye bye Helsinki..cats makes me smile

Småsaker 2008-07-05 19:11:44
Kommentera - 0 st

Blev ingen utekväll för mig o kusinen. KNAS!! Hon mådde så himla dåligt. Hon fick huvudvärk o började må illa. O vi som hade peppat varandra så mycket..men men allt man önskar kan man inte få tyvärr. Hon va verkligen ledsen över det, men jag sa att då en hon skyldig mig en weekend med mig i Stockholm senare i sommar eller höst. O de var hon me på. Sen så började hon prata om att hon jättegärna vill åka med mig till hennes bror i Athen o hälsa på i höst oxå. Vi får väl se om det finns några fler semesterdagar o ta ut senare då. Kankse måste hoppa över julsemestern sen då...hhmmm, blit till att fundera lite.
Men men, så nu blev det en lugnt lördagkväll hemma med släkten, mor o lillebror. Så får o pigga upp mig lite o mitt humör, som självklart sjönk lite nu när vi inte kom iväg, smög jag in på I Can Has Cheezburger för o låta några små söta katter fixa ett leende på läpparna. O klart att de gjorde dom på två sekunder..kolla in dom här bilderna.
Helt seriöst, jag pinkar på mig för de e så kul...haha!!

cat 

cat


Lika mycket som dom e roliga e dom söta...awww. Påminner mig o min o lillebros katt Elvis när han va liten. Lika blå ögon hade han o så var han som en stor pälsboll...PUFF!! O sååå söt. Fast nu e han tjock o gammal, fast lika söt e han för d..hihi. Ska nog fortsätta surfa runt på den sida o bli jätteglad igen. =)

Puzz på er gullrumpor

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: