All u do is stick together

Family 2008-07-14 21:23:36
Kommentera - 0 st

Satt precis o tittade på Extreme Home Makeover på 3:an....
När jag satt där o tittade på dom 5 killarna o deras pappa o hur dom verkligen inte hade nått förutom varandra så inser jag hur jädra viktigt de är att inse vikten av ens familj. Jag skulle inte kunna överleva utan min mamma, pappa o lillebror. Jag vet att om de inte finns nån annan där för mig när saker o ting går snett så kan jag alltid vända mig till min familj o allt komma till en varm famn. Har verkligen sedan jag kan minnas alltid kunnat dela allt med mina föräldrar. Visst att de kanske har blivit arga o så ibland på vad man har gjort o skällt på en lite, men direkt efteråt har de kramat om en o sagt att allt kommer ordna sig.
Jag o min lillebror står idag närmre varandra än någosin tidigare i vårat liv. Vi pratar med varandra varje dag nu när han är i lumpen. De kan bara handla om 5 minuter men de räcker gott o väl för o veta att allt e oki. Veta att de finns nån som tänker på en o saknar en. Saknar honom verkligen så sjukt mycket så ni anar inte. Vill ha hem honom nu med en gång, men de e ju inte riktigt upp till mig just nu. Men hoppas på att 6 månaders tjänstgöring räcker.

Jag älskar min familj mer än nån eller nått annat i hela den här världen o skulle aldrig nånsin välja nått annat över dom. Aldrig nånsin...

Så ge era familjemedlemmar en extra stor kram idag o berätta för dom hur viktiga de är för er. Eller om ni inte har dom i närheten se till o ring o berätta de för dom.

Puzza på er sötisar...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: