Waitin' for Santa..

Family 2008-12-23 23:04:33
Kommentera - 1 st

Märker att jag inte haft några inlägg på ett par dagar. Har verkligen föröskt koppla bort bloggen lite och koncentrerat mig massor på att vära med nära och kära mitt i alla julstress. Är så lätt att man fastnar i hajpen kring jul och inte lägger krut på det som faktiskt betyder mest.

Helgen spenderade jag mestadels med M, men jag hann även med ett besök hemma hos två kusiner. PÅ lördag var jag hemma hos J och min moster. Jo ch jag har alltid lika roligt när vi träffas. Satt i hennes säng och bara skarttade och hade så mysigt. Blir lika glad varje gång jag spenderar tid med henne. Senare på kvällen åkte jag hem till M och vi hade mys-pys hela kvällen. Var verkligen jättenice.
På söndag åkte jag och min mamma iväg och köpte pappas julklapp på IKEA. Kan skriva det eftersom jag vet med säkerhet att min pappa inte läser detta..hehe. Han ska få sig två nya kuddar och ett jätteskönt nytt täcke. Vi spenderar ju trots allt hälften av vårt liv sovandes så då är det viktigt att man trivs i sing säng och sover gott. Efter IKEAbesökte åkte jag över till min kusin Mimmi och hade mys. Hennes fästman hade köpt Playstation 3 så vi satt och spelade Buzz. Var jättekul och jag vann. Var mäkta stolt över mig själv. Sen bar det av tillbaka till M på kvällen för middag och mera mys i soffan. en underbar helg helt enkelt.

Måndag och idag var det jobb som gällde. Fast igår var jag hemma hos M igen och vi var över till hans vänner på glögg. Jag är verkligen ingen glöggdrickare, men där fick jag hjortronglögg. Jag blev helt förälskad. Om ni inte har smakat det så måste ni göra det. Det är verkligen hur gott som helst. Så var tvugen att ringa till min pappa och be honom åka till Systembolaget för att köpa hem lite till julafton. Men tillbaka till glöggkvällen. Den var verkligen supermysig och M's vänner var verkligen jättetrevliga. Var lite nervös innan, vilket inte är så konstigt när man får börja träffa kompisarna. Men det släppte på två sekunder när jag stigit på. Och jag hade ju M där brevid mig så jag hade hur mysigt som helst.

Men nu sitter jag hemma hos mamma, pappa och lillebror efter en dag på stan jagandes efter klappar. Fick allt jag ville ha och är nöjd med alla fina klappar. Har slagit in allting och det är skönt att veta att jag inte behöver stressa igen på ett år..hehe. Så nu har jag varvat ner och sitter med lilla kissen Elvis (som inte är så liten) brevid mig och har de allmänt bra. Hoppas att ni har en jättemysig uppesittarkväll...


Kommentarer
A N N A M E L L I T A



SV: Detsamma till dig! :)

Nu kan det inte bli annat än bra för det snöar ute!

2008-12-24 10:20:33
http://annamellita.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: