The land down under

Tipstajm 2008-12-27 09:27:39
Kommentera - 1 st

Igår var jag och M på bio och såg "Australia". Om ni inte har sett den, gå och se den så snart som möjligt. Den var så himla bra att den toppade alla mina förväntningar. Själv satt jag och grät från halva filemn och framåt medans M sattbrevid och tittade på mig och tyckte väl att jag var allmänt töntig. Men det tyckte nog i så fall halva biosalongen eftersom de flesta var par som satt där inne. Men för det säger jag inte att det är en tjejfilm. Tvärtom, det är verkligen en film med alla slags olika genrer. Och även fast filmen är nära 3 timmar lång, känns det inte alls som det. Ja, förutom i rumpan då kanske.

Så ska ni iväg på bio nu i mellandagarna är mitt bästa tips "Australia". Ta med pojkvännen, tjejkompisarna eller varför inte mamma och pappa. Alla kan verkligen se den. I love love love it!!



Kommentarer
cissy

hej gumman ♥ jag har gjort en ny blogg om music med min kompis, titta gärna in på http://thesisters.blogg.se kram ♥

2008-12-27 12:47:40
http://toopnootch.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: