The gifts

The good things in life 2008-12-27 14:28:20
Kommentera - 0 st

Har ju inte visat er vad lilla jag fick i julklapp. Har iofs. inte kunnat uppdatera med bilder då jag först och främst inte haft min USB-kabel till kamerna med mig och sen för att jag inte haft tillgång till mig egna dator då jag varit hemma hos M.
Men här kommer en liten lista på vad tomten kom med till mig.


Fick 4 böcker som jag redan börjat sluka. Det var verkligen någonting jag önskat mig, så det var verkligen en jackpot klapp. Sen fick jag en kalender (rosa ormskinssimitation, vad annars) då jag har smeknamnet "Guldfisken". Har ett minne på 3 sekunder emellanåt så nu kan jag skriva upp allt, bra va M?! ;). En rosa 16GB iPod som jag så önskat mig fick jag också. Den börjades användas redan på julafton. Likaså ABBA singstarskivan. Mamma satt helt slaig och lyssnade när jag rev av låtarna efter varandra. Pengar är alltid uppskattat och det behöver inte vara storlass med det. Korsetten var verkligen en överraskning och den passade som handen i handsken och var ju en till person förutom jag som tyckte om den.
Sis men inte minst fick jag ett presentkort på H&M av M. Och den har redan blivit använda så av honom har jag fått ett underklädesset och en klänning. Lovely!!

Vad fick ni för fina julkalppar och var det några som ni önskade att de inte ens hade behövt slå in utan kassera direkt?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: