Sleepyhead

Livet 2008-12-08 18:50:08
Kommentera - 0 st

Känns verkligen som att jag inte fått någon sömn denna helg. Varit uppe med tuppen mest varje dag och inte tagit tid för mig själv. eller det är fel formulerat. Jag har bara gjort en massa feel-good grejer denna helg, men inte låtit kroppen vila upp sig. Har nog sovit totalt 14-15 timmar bara och de räcker inte för lilla mig. Det kände jag idag när nästan somnade på jobbet. Var helt vimsig i huvudet och kände att jag bara satt och svamla. Får väl se hur många konstiga mail jag skickat till alla kunder imorgon. Kommer nog få ett par frågetecken tillbaka..
Så idag när jag kom hem var det bara bums på med mysklädena när jag kom innanför dörren och fixa mat så att man fick lite mer energi. Kan ju inte gå o sova ännu, då kommer jag vakna mitt i natten och vara superpigg och det är ju inte så bra det heller. Men inatt ska de sovas gott kan jag lova.

En av det bättre sakerna som fick mig att tappa några timmars sömn var min dejt igår. Bio och middag med en nice kille är inte fel och speciellt inte när killen var snygg, trevlig och bara allmänt nice. Hade kul av varje sekund och de ska bli supermysigt att träffa honom till helgen igen. Får hoppas att han känner likadant..hihi.
Mer än så får ni inte veta. Släpper lite detaljer då och då, men den här karamellen ska jag bara njuta av själv ett tag känner jag.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: