Night out with the girls

The good things in life 2008-12-06 11:44:08
Kommentera - 0 st

Ikväll ska jag och mina underbara tjejkompisar gå ut och skaka rumpan som aldrig förr.
Vi har planerat den här utgången i ungefär en månad. Detta för att det ska klaffa med allas scheman. Oi, det blev ett litet snesteg med en utav girlsen, men som tur fixade vi det med lite rosa tejp och glitterklister så nu kan hon hänga med utan problem.
Så nu har jag städat och fejat här hemma så att det ska vara fint och snyggt när T och S kommer över och ska göra sig iordning. Sen så har de paxat sovplats hemma hos mig inatt också och som tur är så är jag världens snällaste människa så klart jag ger dem min säng att sova i. Men för att de skulle funka så var jag tvungen att be mina roomie Chickenlegs att åka över till sin flickvän och sova där så jag fick han säng att sova i. Haha...Får man ge så får man ta också. Men inte så att det är något problem för honom, om ni förstår vad jag menar..hihi.

Så nu måste jag sätta igång och fixa en bra playlist tills mina söta girls kommer över så vi har nått att skaka rumpan till och få up partyhumöret med innan vi drar vidare till förfesten.

Hoppas att ni får en lika kul och mysig kväll som jag.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: