It's been a hard days night

The good things in life 2008-12-10 21:26:44
Kommentera - 1 st

Idag var det en väldigt lång dag på jobbet. Jobbade in några timmar så jag kan gå tidigare en dag lite längre fram. Så istället för att jobba mina vanliga 8 timmar satt jag på jobbet i hela 10 timmar idag och slet som ett djur. Kändes som jag bodde där efter 9 timmar och när jag väl gick in på min 10:de timma så ville jag bara försvinna. Kände att jag började växa fast i väggarna så frågade faktiskt min chef om jag kunde få smita 10 minuter tidigare så jag skulle hinna med min buss hem. Snäll som han var så fick jag klart gå.
Och de var faktiskt 2 saker som fick min dag att bli en massa bättre. Det första som fick mig att bli alldeles varm inombords var den lilla presenten som min underara vän T kom över med. Hon räckte över en Sorbet Lipgloss från Viva La Diva och jag fattade inte först att de var till mig. Men när hon sa att de var en lite present bara så där blev jag helt paff och jätterörd. Satt o´ch tittade på den hela dagen..haha. Wierd jag är I know! Tack underbara söta du för att du alltid är så underbar helt enkelt. I love u!!


Det andra som piggade upp lilla mig var de sms som kom från en viss person. Fick mig att få ett leende på läpparna som arbetkamraterna undrade vart de kom ifrån. Sa inte mycket och det gör jag inte nu heller. Men om man kan plusa ett och ett så kan man lätt fatta vart de sms:en kom ifrån. Alltid kul att bli uppskattad när man minst anar det.

Nu måste jag kika klart på "Grey's anatomy" och sen ska jag hoppa i säng och titta på ett avsnitt av Gossip Girl. Jag är helt sjukt beroende av den serien. Har ni inte sett den ännu, please do it!

Kommentarer
Therese

You worth it :D Så glad att kunna göra dig glad :)


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: