It hurts like hell...

Livet 2008-12-16 09:50:09
Kommentera - 0 st

Tycker att magont borde det finnas ett vaccin emot. Har sprungit på toa halva natten och de kändes som om det var 10 miljoner knivar som hög mig i magen konstant. Trodde aldrig att smärtan skulle gå över. Men när jag väl inte hade nått mer kvar i magen och jag somnade i sängen av utmatning så försvann de till slut. Ja, inte helt då såklrt, men det värsta lyckades jag bli av mig. Så idag känner jag mig lite som en levande död, men ju fler minuter och timmar som passerar så lutar de mer åt levande.
Nu ligger jag här i min säng och ska försöka få i mig en kopp te. Vi får se hur det går, men jag är så himla törstig just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Mamma har alltid sagt att man inte får dricka bara vatten, för då börjar man spy igen, så hon har alltid givit mig te utan socker och mjölk när jag var liten. Så jag tror stenhårt på det och hoppas att de stannar i magen, för är det något jag inte tycker om så är det att blir magsjuk.


Men positiva tankar idag så att jag blir bättre och kan gå till jobbet imorgon. Gillar inte alls och ligga hemma och har tråkigt och få liggsår. Är för rastlös för det. Ska kurera mig ordentligt, dricka bra och äta bra och förhoppningsvis ta en lite promenad så jag får lite frisk luft.
Hoppas att ni mår en massa bättre än mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: