I made it too the weekend

Family 2008-12-19 16:44:08
Kommentera - 2 st

Trodde aldrig att helgen skulle komma. Kändes som den här veckan hade fastnat i tuggummi eftersom jag kände att jag aldrig kom loss. Men den som väntar på nått gott. Och nu får jag äntligen pusta ut och relaxa. Kan nog medge att veckan gått segt eftersom jag längtat efter att få träffa M som en tok. Trodde aldrig att minutrar kunde kännas som timmar och timmar kännas som dagar, men det går visst att känna så. Och inte blir det bättre när de ploppar upp en massa underbart söta sms i mobilen när man minst anar det. Längtar blir ju bara större och större då. Men imorgon får jag äntligen halv krama ihjäl honom och bara vara nära.

Men helgen börjar förstås inte imorgon utan redan idag och som ni redan vet så börjar den hur bra som helst då min lillebror kommer hem idag. Har sms:at och ringt varandra under hela dagen och jag hör verkligen på hans röst att han är så sjukt glad över att få komma hem. Så just nu i skrivande stund sitter han på flygplatsen i Vantaa, Helsinki och väntar på att hans plan ska lyfta. Han flyger inte förrens om 3 timmar, men han tar det säkra före det osäkra och åker från brigaden lite tidigare än alla andra så han har marginal till flyget om nått skulle hända eller så. Kommer bli så spännande och se honom igen efter 2 månader. Han har säkerligen tappat massa i vikt igen. Förra gången han var hemma trodde jag nästan att han vuxit på längden (han är redan 182 cm typ) men han sa att han bara gått ner en massa i vikt. Och ni tjejer skulle dö om ni såg honom. He looks frekin' hot !!

Nu ska jag bara chilla och ta de lugnt innan vi åker iväg och hämtar upp lillebror på Arlanda. Tänkte stuva ner mig själv i min säng och titta på lite mysiga filmer, tända lite ljus och bara ha det allmänt skönt.

Vad ska ni hitta på för kul till helgen då tro? 

Kommentarer
Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

Wysteriia

Jag kommer nog planera in en weekend i Sthlm i Januari istället! :D Jag får hitta på en massa roligt då istället :D

2008-12-19 22:01:19
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: