I danced the night away

The good things in life 2008-12-07 13:33:52
Kommentera - 0 st

Ojojoj vilken kväll och natt det har varit.
Våran girls night out var så klockrent luckad att de inte går att beskriva. Hade så himla kul så jag minns inte när jag sist var så nöjd med ett utekväll.

Allt började med att T och S kommer över till mig, där vi gjorde oss iordning. Jag var som vanligt lite seg i starten så till slut fick jag lite bråttom. Men vi klarde oss till bussen snygga och fräscha som bara den.
Nu bar resan mot vårna tredje tjejkompis C som bor på Söder. Där skulle vi käka middag och ha lite fördrinkar. Vi hade planerat att  vi skulle ha tacomiddag och fixa allt själva. Men efter att vi tre nöttar tagit fel buss till Söder, så var det inte längre aktuellt med tacos utan vi styrde kosan mot närmaste sushi-hak. Magen blev väldigt glad när maten var uppäten. Och törtsläckarna var inte sena på att fylla upp magen de heller.
Sen när drinkarna var uppdruckna så var bar det iväg till Eken där en hel skara med arbetskompisar och vänner samlats. Sen var det bara att ha gasen i botten, för när dansgolvet öppnade såg man knappt röken av mig. I love to dance! Och jag dansade visst så mycket att jag imorse vaknade upp med smärtor i mina knän. Så idag blir det inte att huka sig ner nått. Mina två underbara vänner Toch S som sov över hos mig såg lite slita ut de med, men de var snygga som aldrig för trots de.
Och kvällen var en billig affär också. Drinkarna kom på löpande band och aldrig nånsin förståd jag vem som faktiskt betalade. allt som allt spenderade jag bara 140 kr på hela kvällen och det var för taxi hem och garderob. Och mitt i allt vimmel så stötte jag på en gammal skolkompis från mellanstadiet. Var verkligen hur kul som helst att se honom och snäll som han alltid har varit så beställde han in en drink till mig. Tack Hamed, fick aldrig chansen och tacka då du försvann i folkhavet.


Hemma hos C på fördrinkar

Så nu ligger jag hemma i min säng. Mina två pinglor har åkt hem och jag ska nog sova lite till för ikväll måste jag vara pigg för här ska de gås på dejt. Så måste vara pigg och fräsch och bara helt underbar.

Hoppas att ni har haft en helt underbar helg sötnötar!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: