Home sweet home

Family 2008-12-29 20:16:43
Kommentera - 3 st

Jag är precis hemkommen från att ha varit hemma hos mina kära föräldrar. Var så mysigt att åka hem till dem och bli bjuden på middag. Eftersom mitt kylskåp är näst intill tomt så kändes det onödigt att fylla upp det eftersom jag far iväg till M imorgon igen. Så mamma och pappa fick stå för matningen idag och det blev julmat. Har ju pausta från det i ett par dagar så kunde gott äta eb hel tallrik med delikatesser. Sen satt vi bara och myste och tittade på tv och småpratade.
Måste ta tillfället i akt och umgås så mycket som möjligt med familjen då jag inte hinner åka över till dem så ofta när jag jobbar.

Nu när jag är hemma hos mig ikväll så har jag laddat upp med massa gott och småmumsa på och goda drycker. Till det ska jag avnjuta hela säsong 2 av "The Hills". Har fastnat för de mest konstiga serier på sistonde. Var nästan på väg att köpa hela säsongen av "Newlyweds" (ni vet serien med Jessica Simpson och hennes ex-man) när jag var inne på MediaMarkt idag. Knasigt, jag vet. Men jag skippade det och smög in på Kicks och köpte ett nytt nagellack istället. Blev ett i guld/brons färg som jag tycker passar fint till nyår.

Har ni pysslat med någonting kul idag?

Kommentarer
Anonym

jag ska vara i spanien över nyår du då?

2008-12-29 20:24:26
http://morree.blogg.se/
Wysteriia

Svar: Ja det är verkligen skönt att få sakna någon så här mycket :) verkligen jättelänge sen som jag gjorde det :D

2008-12-29 21:26:52
http://Wysteriiasblogg.se
tildamilda!

svar; det kommer vi minst sagt att göra xD lät mysigt med middag :) ha en toppen nyårsafton :)

2008-12-29 21:59:52
http://tildamilda.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: