He's arrived

Family 2008-12-19 22:47:41
Kommentera - 1 st

Nu är min lillebror äntligen på hemmaplan. Va så kul att se honom igen. Men ikväll är han bortlovad till kompisarna så blir till att umgås med honom nästa vecka. I helgen är jag bortlovad till en viss kille så då hinner vi inte heller umgås. Men det finns ju 7 dagar nästa vecka också, så då får vi ta igen den tiden han varit borta.
Ska starta med att julshoppa tillsammans på måndag och jag vet att han inte uppskattar de lika mycket som jag, men han gör det för sin söta syster..hehe.

Nepp, nu ska jag ta och fortsätta titta på filmen jag påbörjade innan jag åkte iväg till Arlanda. Nån mer som är helt kär i "Music & Lyrics"?


Kommentarer
Pinar

Jag är kär i den!!! har flera klipp från filmen i mobilen =)

2008-12-24 21:49:55
http://nooshis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: