Heartfelt talking over hot coco

Family 2008-12-09 20:31:20
Kommentera - 1 st

Idag åkte jag in till stan efter jobbet och träffade min underbara kusin Mimmi. Var ett bra tag sen vi träffades och kände verkligen att jag saknat henne som en tok. Hon är mer som en syster till mig än en kusin, så att inte ha pratat med henne på ett par veckor känns helt knas.
Men ikväll satt vi på ett supermysigt café och drack varm chocklad och vin och uppdaterade varnadra med varandras liv och vad som hänt. De känns som hon vet allt som hänt mig innan jag ens öppnat munnen, vilket är helt underbart egentligen. Hon kan lista ut vad som har hänt med en grej när jag bara berättat början och det känns lite freaky att en människa i den här världen känner mig så bra. Men lika mycket som det känns knasigt så är det är en sån skön känsla att ibland inte behöva dra hela historien, utan hon kan lista ut det själv.


Jag och Mimmi last christmas

Hon hade även med sig världens sötaste lilla present till mig. En med mycket tanke bakom, som hon alltid har med sina presenter. Hon hade köpt en lite grodprins som man kan hönga upp i granen. Hennes förklaring till varför hon köpte den var att jag alltid kan kyssa grodan och att den kanske förvandlas till den drömprins som jag drömmer om att hitta.
Hon vill ju så gärna att jag ska hitta en fin kille som verkligen förtjänar mig och tar hand om mig som hon vet att jag kommer ta hand om honom. Och det är verklig kunglig behnadlig varje dag när man för mig i sitt liv..hehe.


My frogprince

Skulle klart aldrig kunna leva utan henne. Tack min underbara, söta, älskade Mimmi för den bästa pratstunden på länge.
Love you!!

Kommentarer
Anonym

Käraste underbaraste kusin!!!!Jag älskar dig mer!!!Vill att du ska vara lyckligaste i hela världen!!!

2008-12-09 21:04:10

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: