Finally saturday

The good things in life 2008-12-20 08:57:34
Kommentera - 0 st

Vaknade för en halvtimme sedan och var superpigg. Min kropp behöver verkligen bara exakt 8 timmars sömn på en natt för jag somnade runt 12 igår natt coh när jag tittade på klockan så var den 1 minut över 8. Jag brukar aldrig sova länge på helgerna, om jag inte har varit upp väldigt länge av någon anleding förstås. Men någonstans mellan 8-9 är jag uppe och studsar. Och jag är inte en sån människa som förflyttar sig från sängen till soffan och fortsätter och dega, nej jag sätter igång att hålla på med saker direkt efter att första koppen te är fixad.
Idag så var det direkt in med tvätten i maskinen och plockat lite hemma har jag också hunnit med. Hurtigt va? Men jag mår som bäst när jag får pyssla och fixa hemma och allt är snyggt och fint.


Jag och söta lilla kusinen J
Nu ska jag bara njuta av mitt te, sen ska jag packa ihop lite saker eftersom jag ska till M resterande del av helgen. Ska även hinna med två besök hos mina favoritkusiner. Idag ska jag åka över till min söta kusin J som väntat på mitt besök i 100 år. Vi ska bara burra ner oss i hennes stora säng coh snacka massa tjejesnack och bara mysa. Sen på kvällen bär det av hem till M för ännu mer mys. Imorgon far jag över till min underbara Mimmi och hälsar på under dagen då M är och jobbar. Mimmi är mer som en syster än en kusin för mig då vi hela våra liv har varit väldigt tajta så det känns som att komma hem när man är hemma hos henne och hennes fästman A. Sen när det lackar mot eftermiddagen trippar jag tillbaka till M för att spendera resterande del av dagen med honom då han kommit hem från jobbet.

Jag och min älskade Mimmi



 

Hur underbar kan ens helg bli? Nu förstår ni varför jag har längtat till helgen som en tok den här veckan.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: