Tisdag

Småsaker 2008-08-19 19:28:47
Kommentera - 1 st

Jag får visst flytta dubbelt. Inte bara att jag ska sälja min lägenhet o flytta, men vi ska även flytta på jobbet. Ja alltså, min grupp ska få ett eget rum o sitta i. O shitso vad glad jag blev när de högre herrerna bad min grupp att göra en floorplan (inredningsplan) till vårat nya space. Ska bli skönt o få ett eget rum o chilla i. Först alla tjejer i min grupp sa va att "Nu kan vi äntligen ha radio på". Hihi...

Har varit en sväng hemma hos mamma o pappa oxå. Pappa ville att jag skulle köpa ett 3 kontantkort till honom. Han fattade inte alls vart man fick tag på ett sånt. Eller visste men han tyckte de va så krångligt o åka till stan o fixa ett. Så då fick den söta lilla dottern rycka ut. Chickenlegs va ju klart med, så han slängde med nått för min mamma o sy upp åt honom. Tur att min mamma e utbildad skräddare. Behöver aldrig betala massa pengar för att få saker o ting fixade, upplagda o lagade. Lovley.

När vi äntligen kom hem så var de inte så att jag va glad på o börja tjorva vid spisen. Så de blev sushi för min del o pizza för Chikenlegs. Jag har verkligen tur som har ett sushihak 2 minuter från min ytterdörr nu. Lycka!

Puzza

Kommentarer
Therese

Ser man på, äntligen blir det av! Händer mycket när man är borta ;) Detta visste vi ju redan om, men på vårt jobb kan fan vad som helst hända :)



puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: