The trouble with love is...

Shoppingbag 2008-08-13 20:09:59
Kommentera - 0 st

Vartit o fikat med min kompis idag. Han behövde prata av sig om sina kärleksbekymmer o som snäll o stöttande kompis så ställer jag såklart upp som hans personliga Dr. Phil.
Blev upphämtad av honom o fick alltså då åka motorcykel in till stan. O jag fullkomligen älskar o få åka med. Så coolt o känna farten o fläkten. Kan lätt bli beroende.
När vi väl kom in till stan så bestämde vi oss för att gå lite i affärer o titta. Frosty (som e hans lilla personliga smeknamn) hittade ett par snygga manchetknappar. Kommer säkerligen sitta snyggt på honom när hän traskar omkring på banken..hehe.
Sen ville jag hemskt gärna titta in på Urban Outfiters där jag sett ett par tygskor för en superbillig pening. Hoppades på att de fanns kvar o sannerlige så hängde ett par i min storlek kvar. Ville först ha ett par vita, men bestämde mig sen för ett par ljusbruna.



När vi väl mättat våra sinnen för vackar saker så hamnade vi på Espresso House på Stureplan. O jag måste säga att de fanns inget annat där än massa fjortisar som färgat sitt hår superblont o alla hade korat shorts, lite märkestopp och nån kofta på sig. Skorna var alla samma: pumps av nått slag  sen nån svindyr väska eller en kopia på en sådan. O alla o jag memar alla skule fan sitta ute o glutta. Palla, de va skrattretande o de tyckte Frosty oxå...haha. Men oavsett alla fjortisar så var fchokladrapinon lika god som alltid likaså deras mumsigaste macka med fikonmarmelad o chevreost. Mums.
Frostys kärleksproblem fick sig oxå lite hjälp så nu får jag hoppas att han följer mina råd. Då hoppas jag på lika mycket som honom att han får de svar han så vill ha av den flicka han e så olyckligt kär i just nu. Hejar på dej frosty!!

Hoppas att ni har haft en superhärlig dag oxå.

Puzz på er sötnötar 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: