Tacos o SATC

Shoppingbag 2008-08-26 20:57:38
Kommentera - 0 st

Kan de bli bättre? Tacos till middag och SATC säsong 2 till efterätt. Hehe. Jag var o köpte den sista säsongen jag saknade i mín kollektion. O jag e så lycklig!! Hihi. Jag vet att de låter dumt att en sån sak kan göra en människa lycklig. Men jag älskar den serien sååååå mycket bara. så skönt o bara släppa allt runt omkring o förundras av Samanthas sexapader, Charlotts principer, Mirandas pessimism och Carries optimism.
Tillsammans med en soft tortilla med en massa tillbehör så gör det til en perfekt tisdagkväll. O sen plusar de ju på med att jag får sovmorron imorron..hihi. Inte för att de är mycket sovmorron, men en timme är mycket för en person som annars går upp 06:00 varje morron.

Jag har ännu inte bestämmt mig för vilka skor som jag ska köpa. Jag var inne på Dinsko idag o prövade både stövlaran och Mary Jane skorna. Men jag kan inte bestämma mig. It is driving me crazy!! Hatar att jag alltid måste vara så velig med saker o ting. Jag var inne o kollade på en massa kläder i samma veva, men inte ens då kunde jag välja. Hittade en jättefin kjol o ett par superfina svart byxor. Men jag kom inte ens till provrummet när jag hängde bort dom. Hallå!! Varför? De va jättefina kläder o skulle passat mig superbra. Plus att jag ska, som jag sagt förut, uppgradera garderoben. Ås varför inte börja när man hittar nått man gillar. Kan oxå bero på att jag e lite smått snål emellanåt.
Jobbit  när man kommit hem o börjar ångra sig att man inte fick med sig de man egentligen ville ha hem.

Men men, jag får se til o få med mig nått hem i helgen. För då ska de ut o shoppas ordentligt. De lovar jag er. Får se till o vakna relativt tidigt på lördag och komma in till stan innan 12. Då borde jag hinna me alla affärer och en mysig lunch innan alla affärer stänger. För visst är det så att de alltid ska ingå en oblogatorisk shoppinglunch. Hur ska man annars kunna välja mellan en klockad- eller pennkjol? Haha...

Nee, nu ska jag fortsätta koncentrera mig på mina 4 favorittjejer o deras äventyr.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: