Sundaymorning and SATC

The good things in life 2008-08-24 12:16:21
Kommentera - 1 st

Har suttit i soffan o tittat på Sex and the City säsong 4 hela morronen. Kan inte sluta titta. Va till och med tvungen att fixa frullen i vardagsrummet. Smöret, osten skorporan och 1.5 liter mjölk fick flytta in på vardagsrumsbordet en halvtimme så jag inte behövde pausa mitt under ett avsnitt. Patetiskt jag vet..hehe. But that's me.

Bild:Google

Idag ska förhoppningsvis jag o Chikenlegs städa ut på hans vind så att jag kan dra över en del lådor hemifrån mig upp dit. Skulle vara hur bra som helst o kunna ha sina egena saker nära om man skanakde dom. Om inte för o använda, men för att bara titta på..hehe. KNasigt jag vet. Men ibland kan jag sakna en speciell mugg eller nån supersmart bra grej i köket eller bara en bok. Bara han får för sig att vakna för jag vil inte gå upp dit utan honom. Kan ju liksom inte välja vad som ska bort eftersom de inte är inte mina egna saker. Men jag kan bara säga en sak, denhär killen har FÖR mycket grejer o har svårt att göra sig av med dom.

Nee, nu missar jag en massa på SATC. Måste rikta blicken mot tv:n...tills Chickenlegs vaknar.

Puzza

Kommentarer
Jag och fotbollsspelarn

Ja jag sitter med gåshud mest hela tiden, såg du invigningen? Jösses säger jag bara. Jag ska kolla åt dig också sen då, hoppas flyttandet går fint =)

2008-08-24 12:25:46
http://tgif.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: