Skor o chocklad

Pretty things 2008-08-21 17:11:21
Kommentera - 1 st

Idag kom min underbara kompis o arbetskollega Therese förbi jobbet. Hon skulle hämta ett par skor som hon hade glömt där. Samtidigt som hon kom förbi så hade hon med sig världens bästa present till mig. Nämligen ett par skor!! Hon ville själv inte ha dom så hon tyckte att jag kunde få dom. O fatta hur glad jag blev när jag såg dem. Hur snygga som helst. Så jag satte på mig skorna direkt o de satt ju som handen i handsken. Lovley! Men vilken klack de är på dom sen. I alla fall 10 cm. Inte så att jag kommer kunna gå omkring i dom varje dag, men oj oj oj vad nice man såg ut i dom under dagen i alla fall. Svart med lite guld i. Är lite som "fake" ormskinn. Så grymt snygga. Tack underbar Therese!!



Sen blev jag ännu gladare när en kille på jobbet bjöd på chocklad. Det var hans sista dag så han hade köpt 4 askar med chocklad till oss. Oj vad hoppade i tacket med min aklackar när jag fick de en ask med Nobless 2 med Paradis och en liten Aladdin ask. Gick o plockade där mellan varven. Tror jag klarade eftermiddagen tack vare hans chocklad..hehe.

Men nu är det middagsdax. Idag blir det ravioli. Mumsa...

Puzza

Kommentarer
Therese

Varsegod darling, glad att du tyckte om dem <3



Vem var det som sluta? Nyfiken, nee inte jag ;)



puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: