Lördagmorron

The good things in life 2008-08-23 09:59:03
Kommentera - 2 st

Sovit som en stock. Var en lång dag igår. Hann ju inte ens skriva nått. Men men, ibland så orkar jag helt enkelt inte.

Idag är en ny dag så nu ska jag summera gårdagen lite så...are u ready!?

Jobbet var en mycket soft och de var VÄL FÖRTJÄNT!  HAr jobbat häcken av mig så många veckor o slitit ut mig till max, så att ha en vecka där jag inte behöver svettas o skippa raster för o jobba de är på sin plats.
Efter jobbet kom Chickenlegs o hämtade mig på jobbet, snäll som han är. Men de blev lite bråttom när jag väl kom hem. Hade planerat in att träffa Frosty för bio o middag. Detta eftersom Chickenlegs skulle ha pokerkväll med typ alla sina kompisar. Kände att jag inte riktigt ville va med där, så jag bokade Frosty som mitt kvällssällskap. Så hem kom jag kvart i 4 och kvart över 4 skulle Frosty hämta mig. Detta betyde alltså att jag skulle fixa mig iordning på 30 minuter. O det blev stressigt. Väldigt stressigt. Men jag hann få med mig allt. Men glömde nästan hjälmen. Får ju åka motorcykel när man får skjuts av Frosty. Me lövs it! 
So in we went to the city. Vi hade bestämmt att titta på "The Dark Night", den nya Batman filmen. Men först styrde vi kosan mot Hötorgshallen för o få i oss lite middag. Det finns ett ställe där som säljer världens godaste mat. Det är typ en hamburgare fast med nada kött. En spenatplätt, fisk, sallad och massa vitlökssås i en fralla. O det är såååååå gott. Fast den är oxå såå stor så de tar mig ett bra tag o äta upp den med min lilla mun..hehe.
Sen bar de av till bion. Och som jag alltid när jag går på bio har så fick även denna gång oturen att sitta brevid några muppar i salongen. De skrattade o hade sig genom hela fimen. Snackade typ rätt högt, prassalde med sitt jäval popcorn o skrattade som om de vore en komedi vi va på. STANNA HEMMA NÄSTA GÅNG!!! Då kan sitta o va så högljudda som ni vill eran ollon!! Ha lite respekt för andra. Aaarrgggghhh..jädra fjortisar säger jag bara. Allt kretsar kring dom hela tiden. O om man säger till dom är de som om man har starta 3:dje världskriget. Jobbit o ha så dåligt självförtroende att man inte kan fatta att man har gjort fel o be om ursäkt. Aja, filmen var i alla fall grymt bra. Christian Bale är enligt mig nu och för alltid den snyggaste killen alive!! Break me off a piece of that.

   

Sen kom jag ändå hem till ett gäng med killar som satt o spela o hade sig i köket. Hela lägenheten luktade, nej stank öl. Blääääää!! Öppnade balkongdörren direkt o ena fönstret i köket. Killar alltså!
O visst blev de jag som fick städa undan efter dom nu på morgonen. Även fast jag inte behöver göra det, så vill jag gärna det. Hatar när det är ordning o shit överallt. O varför är det så jobbit för killar o lägga kapsyler i sopen????? Kommer aldrig fatta de någonsin.

Men nu är de fixat. Lägenheten är tipp topp o jag ska ta o äta lite frulle. Hallonté o skorpor med cheddar ost..mumma.

Hoppas ni sovit gott
Puzza

Kommentarer
Cissi

Tycker du om hennes låt "Touch my Body" ?

2008-08-23 10:07:51
http://cissinilsson.blogg.se/
Cissi

Ja tack :)det vore snällt, kostar det ?

2008-08-23 13:43:19
http://cissinilsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: