Long weekend

Livet 2008-08-06 18:29:57
Kommentera - 0 st

Jag klarade av den här dagen med. Även fast de tog emot en del o gå upp imorse när jag visste att jag imorron slipper gå till jobbet..hehe. Men jag tog en liiiten sovmorron o sov 40 minuter mer kände att de va det som behövdes. Dagen gick väldigt snabbt trots allt. Även fast jag saknade Stormens sällskap brevid mig hel dagen. Känns verkligen tomt när hon inte sitter där på stolen brevid o drar skämt med mig o håller mig glad o on track. Men e man inte tiptop så ska man inte va på jobbet. då mår man bättre av o stanna hemma o ta hand om sig själv o få en massa löööööv från "the family" =)
Nu kommer jag inte träffa henne dagligen på 2 veckor eftersom hon har tagit ledig för inskolning av sin lilla son. De kommer bli tufft. Men jag tror att båda två kommer ha d så skönt o trevligt tillsammans =)

Nu måste jag snart börja packa lite. Ska ju som sagt fara iväg till Finland imorron. O jag e världsämst på att packa så kommer nog få me mig grejer för en vecka istället för 4 dagar. Men de ska nog gå bra. Måste först o främst börja med att bestämma vilka skor som ska med, sen ordnar sig nog resten rätt lätt. Får jag hoppas...haha.
Men ska bli grymt skönt o åka till Finland. De bästa med det hela är helt klart o träffa lillebror men oxå o få basta, sitta o grilla o bara sova ut o ta de lugnt. Längtar massor...


(Bild:Google)


 

Vad pysslar ni med ikväll sötnötar?


 

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: