Kjolar deluxe

Pretty things 2008-08-24 20:29:11
Kommentera - 1 st

Känns som om jag fått hispan på kjolar. tittar mest efter dom när jag letar kläder än byxor. Hittade dessa fina när jag satt o letade idag. Finns en massa flera fina i handeln såklart. Måste i alla fall köpa 1 eller 2 till hösten. Kommer passa grymt med ett par snygga stövlar eller höga heals.

Kjolar från Forever21


Kjol från Asos


Kjol från H&M

Märks kanske att jag har en förkärlek för pennkjolar just nu. Har blivit tillsagd av både min underbara vän Therese och min kära mor att det skulle sitta som handen i handsken på mig. Så ska se till o testa några o sen kanske klick ahem nån av dessa.

Puzza

Kommentarer
liene

Gillade den nästsista:)

2008-08-24 21:40:16
http://lienes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: