Garderobsuppdateringen påbörjad

Shoppingbag 2008-08-28 19:06:29
Kommentera - 3 st

Idag har garderobsuppdateringen börjat på riktigt. O vilken bra dag o börja på för när man trippar in på  H&M så har de clubdag så man får 10% rabatt. Oki, det är inte en förmögenhet man sparar, men 10% är alltid nått. Så jag gick omkring ett bra tag o kollade runt. O visst hittade jag saker, för vem gör inte de. H&M är verkligen a girls best friend. O se vilka bra plagg som följde me till min garderob för o bli bästisar med mina andra kläder.


Jeans för bara ynka 198:-. H&M har verkligen ursnygga jeans.


Gardigan-egentligen för killar, men den e så snygg att jag inte kunde låta bli.


Pennkjol. Precis en sån som jag letade efter.


Axleremsväska. Noten på sidan är så fin..

Så det här ä bara början på den nya garderoben till höst. Ska se om jag hittar lite mer godbitar inne i stan i helgen, vilket är väldigt troligt.

Nu måste jag göra klart min korvstroganoff..mummsa.

Kommentarer
Nathalie.

jättefin väska ! vart hittade du den ? :)

2008-08-29 10:34:19
http://knolli.blogg.se/
Therese

Du var skitsnygg i kjolen, den ser grå ut på bilden men den du hade var svart? Köpte du två darl?



stor puss

Therese

...o i jeansen med för den delen.



Love you discoshoes!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: