Converse me..

Pretty things 2008-08-15 11:13:05
Kommentera - 2 st

Sånna här skor vill jag bara ha! Har gått o suktat länge på ett par vita Converse, men inte kommit till skott ännu. Tänkte köpa dem en gång, men då föll jag för ett par söta superrosa Pumaskor istället. Jag är helt kär i dem ännu, men känner att Converseskorna skulle sitta fint.



Nån som har tips på vart man kan köpa dom för bästa pris? Känner att nu när min garderob ska få sig en uppdatering så kan dessa få vara me i den.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer
ppgd

nope. tyvärr har jag inte sett den, så jag kan nog inte yttra mig så mkt om den ;)

2008-08-15 11:56:56
http://ppgd.blogg.se/
Therese

Jag köpte mina gråa på nätet googlade o kom till pricerunner eller kelkoo (kommer inte ihåg) o då var det billigast att köpa dem från en dansk webshop.. nu var det några år sedan så jag kommer inte ihåg vilken... men googla converse..



puss på dig stumpan!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: