Back again..

Family 2008-08-08 18:15:28
Kommentera - 2 st

Oj vilken upplevelse det va o se lillebror svära faneden. Har nog aldrig sett så många nänniskor göra samma sak samtidigt i hela mitt liv. Va coolt.
För er som inte hänger med i min blogg sen några inlägg tidigare så är jag i Finland och hälsar på min lillebror som precis idag här svurit faneden i lumpen. Vet inte om det finns i svenska lumpen, men här i Finland är det en jättestor grej. Mäktigt o pamigt. Om ni får chansen se till att följa med =)


Men nu e jag så trött efter dagens alla bravader att jag inte orkar sitta framför datorn nått. Så ni får hela storyn imorron o bilderna kommer ploppa upp på söndagkväll. Massa fina pojkar i uniformer om ni tjejer vill se..hehe.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer
jannica

okeej , hon gör fina designer hon för gud vad fin den var vad tycker du om min bloggdesign?

2008-08-08 18:19:04
http://blondinh.blogg.se/
ella

nu vill jag åka hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

2008-08-08 18:32:22
http://ellisgirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: